! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

این روزها

طعم نبودن ها را

با هر وعده از غذایم قورت می دهم !

چیزی شبیهِ همان قرص های روان گردان !

                         چیزی شبیهِ فرو کردنِ خنجری در دهان !

 

                                                                       (بی نشان!)

 

 

پ.ن :

- گفتم: می شود

-گفتی: نه!

-گفتم : می شود

-گفتی : نه

-گفتم : اصلن بــــــــــــاید بشود !ها؟

-گفتی : نه !

اگر نشد هم ;

              * به دَرَک * را برایِ همین روزها گذاشته اند دیگر !

 

من هنوز هم ماتِ استدلال هایت هستم!

                             مثلِ چشم هایت ,

                                     در زیرِ نورِ حرم !

 

تسلیت نوشت :!

بـــــــــــــــــُـــــــــــــــــــغــــــــــــــــــــض می شوم برایَت. . . برایَــــــش . . .!

 

 

پیوندم : 

صدایم را به خدا می رسانی؟

بگو کوثر فریاد برآورده که :

خدایا

مثلِ همیشه دستانم را بگیر;

اما این بار

کمی محکم تر !

                         خیالم راحت باشد دیگر ,

                                         راحته راحت ماه بانو ؟!

 

 

                                   تمام می شوم شبی . . . (!)

 

 



نظرات شما عزیزان:

ایرسا
ساعت0:39---25 خرداد 1390
خدا دستامونو ول نمیکنه ماییم که گاهی شیطنت میکنیمو دستشو ول میکنیم!!!

Fateme
ساعت13:55---23 خرداد 1390
آمدم بازندگى كلاغ پر بازى كنم، زندگى يكى يكى همه را گفت و من يكى يكى همه را پر دادم!

عليمي
ساعت8:45---22 خرداد 1390
تندتر می نویسم شاید به نام تو برسم

می خواهم نام تو را زودتر بنویسم
من...!

به حداقل قانع ام
...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.